poniedziałek, 6 sierpnia 2012

wieczór panieński :-)

Witam wszystkich "pourlopowo" :-) 
Nazbierało mi się trochę zaległości, które postaram się nadrobić w najbliższym czasie, natomiast dzisiaj chciałam pokazać moje najnowsze "dzieło", które powstało na...
wieczór panieński przyszłej Bratowej . 
Impreza była świetna, a przyszła panna Młoda w prezencie dostała m.in. 
album - Gorset. 
Gorset jest bardzo podobny do tego z ubiegłego roku jaki dostała siostra 
( taka już "tradycja rodzinna":-) ) tylko w innej  kolorystyce. 
Dopasowany do tego Notesu oraz zaproszeń, zawieszek, winietek itp., 
które pokaże później ( jak pisałam wcześniej mam zaległości :-) )


 W kieszonce karteczka dla każdej uczestniczki, na której zapisałyśmy
 "coś" od siebie dla przyszłej Panny Młodej :-)









Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca :-)
Pozdrawiam 
 

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł i piękne wykonanie.Trzeba przyznać,ze ten gorset pobudza wyobraźnię:)Kolorystycznie jak dla mnie bomba!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste , to i tak mało powiedziane. ;-) A może jeszcze raz wyjdę za mąż??? Hmmmmmmmmm... ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały gorsecik... już sobie wyobrażam jak będzie wyglądała całość dekoracji, którą zrobisz dla brata i i bratowej, nie mogę się doczekać fotek

    OdpowiedzUsuń