czwartek, 25 października 2012

Album urodzinowy

Po długiej nieobecności chciałam zaprezentować album jaki powstał 
dla "40 -to latków", którzy niedawno świętowali swoje urodziny. 
Album podzieliłam na ważne wydarzenia z ich wspólnych lat.
Kolorystyka w ulubionych kolorach "obdarowanej" :-)
A tak prezentuje się album :

 Jeżeli zastanowiło kogoś zapięcie,  które "nie pasuje do całości " :D to pragnę wyjaśnić, że jest ono celowo zamontowane, gdyż nawiązuje do góralskiego stylu imprezy, którą zorganizowali 40-to latkowie.
 ( skórzane zapięcie mi osobiście kojarzy się z wyrobami górali :-)) )

 Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. No, no... Piękny album!!!!!!
    Zazdroszczę M. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz ... urodziny ma się co roku, tak więc wszystko przed Tobą ;DDD

      Usuń
  2. ;-) Bardzo mi się podoba ;) A z tym zapięciem nieźle wykombinowałaś ;-) Proponuję tych 40-latków spr czy wkleili zdjęcia ;D
    P.S. Jeśli możesz wyłącz weryfikację obrazkową ;DDDD Please!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia - sprawdzimy ;D
    a o tej weryfikacji nie miałam pojęcia, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń